petek, 20. julij 2012

Pozdrav bralcu

Najprej pozdravljam bralce. Verjetno ste povezavo do tega bloga dobili od kakšnega prijatelja, ali pa vas je na stran pripeljal spletni iskalnik, mnogo mesecev, če ne let, od moje prve objave. Berete tele vsebine, in se sprašujete, kaj je to za ena zmešnjava od bloga.
Blog ne bo tematski, res je. Potrebujem prostor, da se izpljuvam, pohvalim, in prostor, da razmišljam. Če bodo moje razmišljarije komu v zabavo ali navdih, ali pa vsaj v razmislek, toliko bolje.

Da boste vedeli, kaj lahko pričakujete - naj vam napišem področja, ki me zanimajo, in bi se jih znal dotakniti (tole ni nujno po pomembnosti):
- aktualna politika
- duhovna rast (malo drugače)
- umetnost (filmi, knjige) - če se mi bo zazdelo


Sicer pa, moje razmišljanje boste spoznali skozi čas.

Nasvidenje prihodnjič.

Ni komentarjev:

Objavite komentar