petek, 2. november 2012

Smrt demokracije

Včeraj je bil 1. november. Upam, da ste prižgali kakšno svečo na grobu demokracije.

Photo: Christian Holmér
Demokracija v Sloveniji je uradno mrtva. Nima več smisla, da bi se pretvarjali. Način, na katerega vlada izigrava državljane naše države, resnično ni podoben demokratičnemu ravnanju.

Predstavniki Sindikata kemične, nekovinske in gumarske industrije so pobudo za referendum glede zakona o slabi banki s potrebnimi podpisi predali v državni zbor že 10. oktobra - več kot 3000 podpisov so zbrali v dveh dneh. Zadnji rok za oddajo podpisov je bil sicer 29. oktobra, sindikati so torej pobudo vložili 19 dni prej. V ponedeljek, 29. oktobra, pa so 15 minut pred koncem uradnih ur, v katerih bi lahko pobudo dopolnili, dobili obvestilo, naj pobudo dopolnejo, saj nimajo zbranih dovolj veljavnih podpisov.

19 dni. 15 minut pred koncem. Mislim, da tu namen ni skrit.

Torej, zakaj sindikat ni zbral dovolj podpisov? Sindikat je oddal 3127 od potrebnih 2500 podpisov. 387 jih je ministrstvo zavrnilo, kar 394 podpisov pa je izginili neznano kam. Tako je Janezu Janši, ki je leta 1994 (ko ga je predsednik vlade dr. Drnovšek zaradi afere Depala vas odstavil) že načrtoval državni udar, le-ta leta 2012 uspel. Razpis referenduma s strani ljudi ni mogoč, saj lahko podpise Gorenakovo ministrstvo kadarkoli zavrne.

Predsednik DZ, Gregor Virant, ni v prijetnem položaju. Predsednik državnega zbora, sicer uradno drugi človek v državi, takoj za predsednikom države, je zgolj marioneta v rokah predsednika vlade, in ljudstvo si ga bo zapomnilo, kako je nelegitimno, nemoralno, z iskanjem lukenj v postopkih onemogočal voljo ljudi.



Zavrnil je 27 skeniranih poslanskih podpisov za referendum o slabi banki. Na tem mestu ne bom razpravljal o tem, ali se mi zdijo skenirani podpisi primerni za takšno priložnost, kot je podpis pobude za referendum. Vendar podpis je zgolj simbol, uporabljen za potrditev volje posameznika. "30 podpisov" je v resnici zgolj potrditev volje 30 posameznikov, in mislim, da je odločitev o zavrnitvi teh podpisov norčevanje iz demokratičnih postopkov v Sloveniji.

Zakaj se vlada tako boji referendumov? Vlada naj bi delovala za dobro ljudi - zaradi tega smo jih (ali smo jih, ali jih nismo - drugič) izvolili in njihova naloga je delati v dobro in po volji državljanov republike Slovenije. Če torej delujejo v dobro ljudi in po volji ljudi, čemú se tako bojijo referenduma? Očitno se zavedajo, da bi ljudje oba zakona na referendumu zavrnili. In če se zavedajo tega - zelo očitno priznavajo, da delujejo proti volji ljudi, da ne delujejo v dobro državljanov in države.

Predsednik vlade je pred prevzemom funkcije prisegel, da bo spoštoval ustavni red, ter da bo z vsemi svojimi močmi deloval za blaginjo Slovenije. V spodnjem videu si lahko ogledate zaprisego:


Iz vladnega strahu pred referendumom je očitno, da vlada ne deluje za blaginjo Slovenije. V 3. členu naše ustave je nedvoumno zapisano: "Slovenija je država vseh svojih državljank in državljanov, ki temelji na trajni in neodtujljivi pravici slovenskega naroda do samoodločbe." Ali je torej predsednik vlade, ki krši svojo prisego ob prevzemu funkcije, ki tako nedvoumno krši 3. člen ustave in odvzema narodu pravico do samoodločbe, še lahko predsednik vlade? Ali ni kršenje te preproste prisege razlog za razveljavitev funkcije?

Od zavrnjenih podpisov sindikatov na pobudi za referendum o slabi banki jih je bilo 163 zavrnjenih iz naslednjega razloga: "nepravilno ime ali priimek, ni mogoča identifikacija osebe". Torej, tudi, če prelom prisege ni razlog za razveljavitev funcije, je vprašljiva njegova prisega sama. Gospod Ivan Janša je prisegel in se podpisal kot Janez Janša, torej z nepravilnim imenom in priimkom. Kakšna je torej identifikacija našega predsednika vlade? Uradno ime je edino ime, ki je v Sloveniji uradno veljavno. Krstno ime nima nobenega uradno veljavnega pomena. Predsednik DZ je vztrajal, da mora biti pri podpisih za tako pomembno stvar, kot je pobuta za referendum, zelo strikten - vsekakor je prisega predsednika vlade veliko pomembnejša. Tu se torej pojavlja vprašanje: glede na to, da je naš predsednik vlade zaprisegel pod napačnim imenom, ali je to veljavna prisega - ali je torej Ivan Janša veljavno pravno predsednik vlade Republike Slovenije - ali ne? Seveda v tem primeru karikiram in pretiravam, vendar - želim pokazati, na kakšen način ravna naša vlada z vsemi državljani. Na kakšen način se norčujejo iz nas in nam kratijo z ustavo zagotovljene pravice.

Vlada trdi, da sta zakona nujno potrebna. Kaj pa, če sta res? Kaj, če narod ne ve, kaj je bolje zanj? Ali ni celo DOLŽNOST vlade, da v takšnem primeru deluje v nasprotju ljudske volje, a v narodovo korist?

To je totalitaristično razmišljanje - razmišljanje samodržca, ki je nad zakonom. V demokratični družbi ima narod pravico do samoodločanja. Tudi, če ni v njegovo dobro. Če je narod tako pokvarjen, da se ni pripravljen odpovedati nekaj ugodnostim, čeprav je to dolgoročno slabo, ima to pravico. Četudi narod želi uveljaviti voljo, ki bi vodila v njegov propad, ima to pravico. Ne menim, da sta zakona pisana za dobro Slovenije in Slovencev, ne menim, da bi bila njuna razveljavitev slaba za Slovenijo. A tudi če bi bila - kdo daje vladi pravico, da narodu preprečuje, da se odloči sam?

11 komentarjev:

  1. Pri prisegi je sranje le to, kot je izjavil, da "bo deloval po svoji vesti ..."
    Kakšna je njegova vest pa je večini razumnih in preudarnih ljudi povsem jasna (za vsako ceno prigrabiti oblast v največji možni meri, bodisi na legalen ali nelegalen način.)

    OdgovoriIzbriši
  2. kaj pa pravi Jankovičeva vest ?
    Virant je z glasovi naredil popolnoma pravilno. Jankovič bi se moral s svojimi idiotskimi pristopi že davno umakniti in se preseliti svojemu prijatelju na Murgle.

    OdgovoriIzbriši
  3. Po teh kolobocijah z izgubljenimi podpisi je neumno razmišljati, če je Virant pri podpisih poslancev pa tokrat slučajno po naključju mogoče res ravnal po svoji vesti in objektivno

    OdgovoriIzbriši
  4. Zdravo prijatelji, imam dobre novice za delitev. Prosim, pridružite se mi, da sem srečen. Pravkar sem dobil posojilo od legitimnih mednarodnih posojilnih organizacij. Tako sem dobil stik. Videl sem pričevanje ene gospe Elena Hoffmana iz Malezije na tem forumu o tem, kako je dobila posojilo od njih in ona mi je dal e-poštno sporočilo
    (georgerogersfinancialloanfirm@gmail.com) Tako sem jih takoj poslal po e-pošti in se odzvali na moj e-poštni naslov. Iskreno, sprva sem se zelo strah, ko sem izgubil svoj denar
    za prejšnjo prevara. Ampak, bil sem presenečen, da je manj kot 48 ur po, posojilo v višini 200.000 ameriških dolarjev, za katere sem zaprosil, dejansko prenesla na svoj račun. Celoten postopek je bil preprost. Do zdaj še vedno težko verjamem, da je res. Mislil sem, da sanjam, ko dobim sporočilo od moje banke. Zdaj je moje srce napolnjeno z veseljem. Moj nasvet je preprosto za vse, ki iščejo iskreno posojilo, da bi dobili legitimno posojilo za začetek poslovanja ali za financiranje projekta, da jih pošljete zdaj, in vas bo presenečeno, ker sem bil prijetno presenečen. Še posebej se zahvaljujem Elena Hoffmanu, ki zagotavljajo stik v tem forumu. In če se obrnete na njih in dobite posojilo od njih, prosimo, razširite dobre novice, tako da lahko tudi drugi koristijo. to je njihov email še enkrat georgerogersfinancialloanfirm@gmail.com
    hvala.
    tukaj je moj e-poštni naslov, ki ga želite vprašati kaj simonaoliver977@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Zdravo prijatelji, imam dobre novice za delitev. Prosim, pridružite se mi, da sem srečen. Pravkar sem dobil posojilo od legitimnih mednarodnih posojilnih organizacij. Tako sem dobil stik. Videl sem pričevanje ene gospe Elena Hoffmana iz Malezije na tem forumu o tem, kako je dobila posojilo od njih in ona mi je dal e-poštno sporočilo
    (georgerogersfinancialloanfirm@gmail.com) Tako sem jih takoj poslal po e-pošti in se odzvali na moj e-poštni naslov. Iskreno, sprva sem se zelo strah, ko sem izgubil svoj denar
    za prejšnjo prevara. Ampak, bil sem presenečen, da je manj kot 48 ur po, posojilo v višini 200.000 ameriških dolarjev, za katere sem zaprosil, dejansko prenesla na svoj račun. Celoten postopek je bil preprost. Do zdaj še vedno težko verjamem, da je res. Mislil sem, da sanjam, ko dobim sporočilo od moje banke. Zdaj je moje srce napolnjeno z veseljem. Moj nasvet je preprosto za vse, ki iščejo iskreno posojilo, da bi dobili legitimno posojilo za začetek poslovanja ali za financiranje projekta, da jih pošljete zdaj, in vas bo presenečeno, ker sem bil prijetno presenečen. Še posebej se zahvaljujem Elena Hoffmanu, ki zagotavljajo stik v tem forumu. In če se obrnete na njih in dobite posojilo od njih, prosimo, razširite dobre novice, tako da lahko tudi drugi koristijo. to je njihov email še enkrat georgerogersfinancialloanfirm@gmail.com
    hvala.
    tukaj je moj e-poštni naslov, ki ga želite vprašati kaj simonaoliver977@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Zdravo,

    Ali se srečujete s finančnimi težavami in potrebujete finančno pomoč? Ali imate nizko bonitetno oceno? Ali potrebujete finančno pomoč za izplačilo dolgov in za izpolnjevanje vaših osebnih potreb? Ne iščite več! Posvetujte se z Organizacijo za kapitalske naložbe Unije in dokončno rešite vaše finančne težave. Dajamo posojila po zelo nizki obrestni meri, vam lahko pomagamo pri posojilu. se obrnite na nas po e-pošti na trustloan88@gmail.com ali kaj nas na +2347064227471

    OdgovoriIzbriši
  7. Ali potrebujete posojilo ali pomoč pri financiranju? nudimo posojila za 3% na leto.
    pišite nam preko e-pošte , za posojilo, smo na voljo tudi na Whatsapp preko; +15617051922.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ali potrebujete posojilo ali pomoč pri financiranju? nudimo posojila za 3% na leto.
    pišite nam preko e-pošte creditunionloans@outlook.com, za posojilo, smo na voljo tudi na Whatsapp preko; +15617051922.

    OdgovoriIzbriši
  9. Pozdravljeni vsi. Sem tukaj, da pričam, kako sem dobil posojilo od gospoda Elije, potem ko sem večkrat zaprosil od različnih posojilodajalcev, ki so obljubili, da mi bodo pomagali, vendar mi tega niso nikoli dali. Dokler me ni prijatelj predstavil gospod Elija, mi je obljubil, da mi bo pomagal, in res je storil, kot je obljubil, brez kakršnega koli odlašanja. Nikoli nisem pomislil, da še vedno obstajajo zanesljivi posojilodajalci, dokler nisem spoznal gospoda Elije, ki mi je resnično pomagal posojilo v višini $60.000 USD in spremenilo moje prepričanje. Ne vem, če na kakršen koli način potrebujete resnično in nujno posojilo. Prosim, obrnite se na gospoda Elija po njegovem e-poštnem naslovu: (loancreditinstitutions@gmail.com) hvala. VSE VSE NAJBOLJŠE PRIJATELJE

    OdgovoriIzbriši
  10. Pozdravljeni vsi. Sem tukaj, da pričam, kako sem dobil posojilo od gospoda Elije, potem ko sem večkrat zaprosil od različnih posojilodajalcev, ki so obljubili, da mi bodo pomagali, vendar mi tega niso nikoli dali. Dokler me ni prijatelj predstavil gospod Elija, mi je obljubil, da mi bo pomagal, in res je storil, kot je obljubil, brez kakršnega koli odlašanja. Nikoli nisem pomislil, da še vedno obstajajo zanesljivi posojilodajalci, dokler nisem spoznal gospoda Elije, ki mi je resnično pomagal posojilo v višini $60.000 USD in spremenilo moje prepričanje. Ne vem, če na kakršen koli način potrebujete resnično in nujno posojilo. Prosim, obrnite se na gospoda Elija po njegovem e-poštnem naslovu: (loancreditinstitutions@gmail.com) hvala. VSE VSE NAJBOLJŠE PRIJATELJE

    OdgovoriIzbriši
  11. Pozdravljeni vsi, jaz sem Chloe Raymond iz palmovega pristanišča Florida 34682. ZDA se tako vrvam vračam na ta odličen forum, da pričam o pomoči, ki sem jo dobil od gospoda Elija. Obupno sem potreboval posojilo v drugih, da ne bi bil dolg in finančne vezi, ki mi jo je postavil moj bivši mož. Bilo je zelo slabo, da moram poiskati pomoč pri prijateljih, družini in celo banki, a na eni bi mi lahko pomagali, ker je bila moja kreditna ocena res slaba. Tako sem brskal po računalniku in videl nekaj pričevanj ljudi, ki jim je gospod Elija pomagal pri posojilu, nato pa sem se odločil, da se obrnem nanj na njegov e-poštni naslov_ loancreditinstitutions@gmail.com, nato sem od njih prejel e-poštno sporočilo in naredil vse, kar sem zahteval od jaz. Na moje največje presenečenje so na moj račun nakazali posojilo v višini 60.000 USD, ki sem ga zahteval, in zdaj sem tako vesel, da sem poravnal svoj dolg, prav tako sem začel s poslovanjem preostalega zneska, da bom skrbel zase in za svojo družino. Če potrebujete posojilo, se obrnite na najboljšega posojilodajalca vseh časov, gospoda Elijaha, na njegov e-naslov: (loancreditinstitutions@gmail.com) ali (Loancreditinstitutions@protonmail.com)

    OdgovoriIzbriši